سومین جلسه نشست هم اندیشی در خصوص آموزش و یادگیری الکترونیکی در کشور در روز دوشنبه 16/07/1397 در محل دفتر کرسی یونسکو و با حضور نمایندگان سازمان ها و اصناف فعال در حوزه یادگیری الکترونیکی تشکیل شد. در ابتدای جلسه رئیس کرسی با بیان این موضوع که یکی از اهداف اصلی کرسی ایجاد همگرایی میان مؤسسات فعال در حوزه یادگیری الکترونیکی است، به تلاش برای ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان این حوزه به عنوان دیگر هدف کرسی اشاره کرد.

پس از ایراد سخنرانی آقای دکتر جلالی در باب وضعیت کنونی یادگیری الکترونیکی در کشور و بیان نقاط ضعف و قوت آن، نمایندگان سازمان هایی چون آموزش و پرورش، نهضت سوادآموزی، بیمه ملت، ایران خودرو، سایپا، مجتمع فنی تهران، صدا و سیما و چند سازمان دیگر به بیان نظرات خود پرداخته و انتظارات متقابل سازمان متبوع خود و کرسی را شرح دادند. همچنین با توجه به ارائه توضیحات مبسوطی در باب جایزه ملی یادگیری الکترونیکی در جلسه، افراد فوق الذکر نظراتی را نیز در خصوص جایزه مطرح کردند.

در پایان جلسه نیز رئیس مؤسسه آموزش عالی مهر البرز (میزبان کرسی) طی ایراد سخنانی به امکان فراهم نمودن بستری مناسب از طریق کرسی جهت همکاری های آتی در حوزه یادگیری الکترونیکی اشاره کرد در این جلسه نمایندگان و مدیران آموزش از سازمان های زیر حضور داشتند:

وزارت آموزش و پرورش

بیمه ملت

نهضت سوادآموزی

مؤسسه برترین اندیشه (اولین مدرسه مجازی آنلاین)

همکاران سیستم

شرکت مگفا

بانک صادرات

شرکت سایپا

جمعیت هلال احمر

شرکت ایران خودرو

مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

سازمان صدا و سیما

مجتمع فنی تهران

مؤسسه ایتوک

اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران

شرکت بیمه کوثر