کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران با هدف فرهنگ سازی در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی، شناسایی و تشویق افراد و سازمان های مؤثر در توسعه و ارتقای جایگاه یادگیری الکترونیکی، و معرفی برگزیدگان حوزه یادگیری الکترونیکی به جامعه، نخستین دوره جایزه ملی یادگیری الکترونیکی را برگزار خواهد کرد.

فراخوان نخستین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی همزمان با افتتاح دفتر کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو در ایران آغاز شده است که افرادی که دارای تأثیرگذاری چشمگیری بر رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی در کشور بوده اند، سازمان هایی که در نهادینه سازی سیستم یادگیری الکترونیکی در فرایند توسعه به موفقیت های چشمگیری نائل شده اند و محصولات، خدمات، فرایندها و مدل های کسب و کاری که تأثیرات چشمگیری بر یادگیری الکترونیکی در کشور داشته  اند. می توانند در این رقابت شرکت کنند.

ثبت‌نام  علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه از دوم تیرماه همزمان با افتتاح سامانه ثبت نام آغاز شده و تا 31 شهریورماه 1397 ادامه دارد.

گفتنی است بررسی ها در سه سطح فرد, سازمان و دستاورد تأثیرگذار انجام می شود.

علاقه‌‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 57658-021 داخلی 330 و  331 تماس بگیرند و یا از طریق منو جایزه  وبسایت کرسی به آدرس http://ucet.ir  ثبت‌نام نمایند.