جایزه فرد
افرادی که دارای تأثیرگذاری چشمگیری بر رشد و توسعه یادگیری الکترونیکی در کشور بوده اند.
محور |
مؤلفه |
شاخص |
زیرشاخص |
فرد |
یاددهی-یادگیری الکترونیکی |
آموزش یادگیری الکترونیکی افرادی که در آموزش یادگیری الکترونیکی در سطح جامعه تأثیرگذار بوده اند. |
|
رهبری نوآورانه افرادی که به عنوان مدیر ارشد یادگیری سازمان بوده و در هدایت و مدیریت یادگیری الکترونیکی در سازمان نوآوری داشته اند. |
|
||
یاددهی نوآورانه افرادی که در یاددهی و یادگیری نوآوری داشته اند. |
|
||
استمرار در یاددهی الکترونیکی افرادی که به طور مستمر یا در مدتی طولانی در حوزه یادگیری الکترونیکی فعالیت های تأثیرگذاری انجام داده اند. |
|
||
مخاطبین افرادی که تعداد زیادی از مخاطبین را در یادگیری الکترونیکی درگیر نموده اند. |
|
||
طرح های پژوهشی و کاربردی |
فعالیت های پژوهشی |
|
|
ترویج و اطلاع رسانی |
توسعه یاددهی و یادگیری الکترونیکی |
2. همکاری در برگزاری کنفرانس ملی یا بین المللی
|
جایزه سازمان
سازمان هایی که در نهادینه سازی سیستم یادگیری الکترونیکی در فرایند توسعه به موفقیت های چشمگیری نائل شده اند.
محور |
مؤلفه |
شاخص |
زیرشاخص |
سازمان |
یاددهی-یادگیری الکترونیکی |
تدوین استراتژی یادگیری الکترونیکی سازمان هایی که برای توسعه یادگیری الکترونیکی، استراتژی تدوین نموده اند. |
2. ارزیابی میزان تحقق برنامه های استراتژیک |
وجود متولی یاددهی و یادگیری الکترونیکی سازمان هایی که یک دپارتمان یا نقش برای یادگیری الکترونیکی تعیین نموده اند |
|
||
گستردگی در سازمان سازمان هایی که از سیستم یادگیری الکترونیکی به طور گسترده برای آموزش کارکنان خود استفاده می کنند. |
|
||
طرح های پژوهشی و کاربردی |
تأثیر بر عملکرد سازمان سازمان هایی که توسعه یادگیری الکترونیکی بر عملکردشان تأثیر عمده ای داشته است. |
|
|
تأمین و تربیت نیروی انسانی |
|
||
ترویج و اطلاع رسانی |
اطلاع رسانی در سازمان سازمان هایی که یادگیری الکترونیکی را به طور گسترده در سازمان خود منتشر می کنند. |
|
جایزه دستاورد تأثیرگذار
محصولات، خدمات، فرایندها و مدل های کسب و کاری که تأثیرات چشمگیری بر یادگیری الکترونیکی در کشور داشته اند.
محور |
مؤلفه |
شاخص |
زیرشاخص |
دستاورد تأثیرگذار |
یاددهی-یادگیری الکترونیکی |
کتاب یا مجله کتابها یا مجلاتی که در ترویج یادگیری الکترونیکی در سطح ملی تأثیرگذار بوده اند.
|
1. کتاب تألیف شده در زمینه یادگیری الکترونیکی 2. کتاب ترجمه شده در این حوزه 3. تعداد دفعات تجدید چاپ کتاب تألیف شده 4. کیفیت محتوا 5. تعداد کتاب های به فروش رفته 6. تعداد مجلات منتشر شده در حوزه یادگیری الکترونیکی |
محتوای چندرسانهای محتواهایی که در مورد یادگیری الکترونیکی به صورت نوآورانه ای ارائه شده اند یا مطالب نوینی ارائه نموده اند.
|
|
||
برنامه درسی طرح درس ها برای یادگیری الکترونیکی که دارای نوآوری بوده و در دانشگاه های معتبر تدریس شده باشند.
|
|
||
کارگاه آموزشی برگزاری کارگاه های آموزشی یادگیری الکترونیکی در راستای رفع نیازهای بارز جامعه |
|
||
طرح های پژوهشی و کاربردی |
مدل کسب و کار نوآوری در مدل کسب و کار مؤسسات و نهادهایی که در حوزه یادگیری الکترونیکی فعالیت می نمایند و می توانند به عنوان الگویی برای سایر مؤسسات این حوزه مطرح شوند. |
|
|
سامانه یادگیری الکترونیکی سامانه هایی مانند Advanced LMS، TTS، VC، LCMS، شبکه های اجتماعی، بازی، فیلم، واقعیت مجازی، برنامه های تلفن همراه، که در توسعه یادگیری الکترونیکی مؤثر بوده اند. |
|
||
ترویج و اطلاع رسانی |
وب سایت وب سایت هایی که در حوزه یادگیری الکترونیکی تأثیرگذاری چشمگیری داشته اند. |
|