• خانه
  • یونسکو
  • کرسی
    • کرسی های یونسکو در ایران
    • کرسی یادگیری الکترونیکی یونسکو
    • فعالیت ها
    • ساختار کرسی
    • ریاست کرسی
    • اسناد
    • گزارش ها
    • مصوبات شورای راهبردی
    • گالری تصاویر
  • پژوهش
    • پژوهش های انجام شده
    • پیشنهاد های پژوهشی
    • مقالات
  • آموزش
    • کارگاه های آموزشی
    • کنفرانس ها و همایش ها
    • دانلود سمینار های آموزشی
    • وبینار های آموزشی
      • فرم ثبت نام در وبینار
  • رویدادها
  • پایگاه دانش
    • متخصصین یادگیری الکترونیکی
    • مراکز آموزش الکترونیکی
    • منابع آموزشی
  • همکاری ها
    • تفاهم نامه
    • مراکز همکار
  • جایزه
    • اولین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی
      • معرفی
        • اهداف
        • ارکان برگزاری
        • شاخص های ارزیابی
        • فرایند ارزیابی
        • گزارش ها
        • دریافت کاتالوگ
      • برگزیدگان اولین دوره جایزه
      • گالری تصاویر
      • کتاب گزارش جامع اولین دوره جایزه
    • دومین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی
      • معرفی
        • محورهای دومین دوره
        • اهداف دومین جایزه
      • برنامه زمان بنده دومین دوره جایزه
      • بروشور دومین دوره جایزه
      • هزینه های ثبت نام
      • سامانه ثبت نام آنلاین
        • اظهارنامه سازمان ها
        • اظهارنامه افراد
        • اظهارنامه دستاوردها
        • پرداخت هزینه ثبت نام (دومین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی)
    • جوایز یادگیری الکترونیکی در دنیا
  • تماس با ما
  • English
  • خانه
  • یونسکو
  • کرسی
    • کرسی های یونسکو در ایران
    • کرسی یادگیری الکترونیکی یونسکو
    • فعالیت ها
    • ساختار کرسی
    • ریاست کرسی
    • اسناد
    • گزارش ها
    • مصوبات شورای راهبردی
    • گالری تصاویر
  • پژوهش
    • پژوهش های انجام شده
    • پیشنهاد های پژوهشی
    • مقالات
  • آموزش
    • کارگاه های آموزشی
    • کنفرانس ها و همایش ها
    • دانلود سمینار های آموزشی
    • وبینار های آموزشی
      • فرم ثبت نام در وبینار
  • رویدادها
  • پایگاه دانش
    • متخصصین یادگیری الکترونیکی
    • مراکز آموزش الکترونیکی
    • منابع آموزشی
  • همکاری ها
    • تفاهم نامه
    • مراکز همکار
  • جایزه
    • اولین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی
      • معرفی
        • اهداف
        • ارکان برگزاری
        • شاخص های ارزیابی
        • فرایند ارزیابی
        • گزارش ها
        • دریافت کاتالوگ
      • برگزیدگان اولین دوره جایزه
      • گالری تصاویر
      • کتاب گزارش جامع اولین دوره جایزه
    • دومین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی
      • معرفی
        • محورهای دومین دوره
        • اهداف دومین جایزه
      • برنامه زمان بنده دومین دوره جایزه
      • بروشور دومین دوره جایزه
      • هزینه های ثبت نام
      • سامانه ثبت نام آنلاین
        • اظهارنامه سازمان ها
        • اظهارنامه افراد
        • اظهارنامه دستاوردها
        • پرداخت هزینه ثبت نام (دومین جایزه ملی یادگیری الکترونیکی)
    • جوایز یادگیری الکترونیکی در دنیا
  • تماس با ما
  • English
تفاوت یادگیری الکترونیکی و یادگیری دیجیتال

تفاوت های یادگیری الکترونیکی و یادگیری دیجیتال

16 آبان 1403 10:30 ق.ظ
ادامه مطلب »

دفتر یادگیری آزاد در ام.آی.تی

22 تیر 1397 8:23 ب.ظ

مأموریت این دپارتمان، متحول نمودن یاددهی و یادگیری در دانشگاه

ادامه مطلب »

روندهای فناوری های آموزشی در سال 2018

15 تیر 1397 8:53 ب.ظ

نوآوری در فناوری های آموزشی بیش از گذشته اهمیت یافته

ادامه مطلب »

چرا یادگیری الکترونیکی باید به یادگیری دیجیتالی تبدیل شود؟

20 بهمن 1396 8:58 ب.ظ

چرا یادگیری الکترونیکی باید به یادگیری دیجیتالی تبدیل شود؟ فناوری

ادامه مطلب »

بازار یادگیری الکترونیکی

17 بهمن 1396 9:12 ق.ظ

بازار یادگیری الکترونیکی در سطح جهانی به تغییر، رشد و

ادامه مطلب »

تکنولوژی های نوظهور سیستم های مدیریت یادگیری در سال 2017

16 بهمن 1396 12:44 ق.ظ

1- استقبال همگانی از سیستمهای مدیریت یادگیری مبتنی بر رایانش ابری

ادامه مطلب »

ده درس منتخب دانشجویان برای فراگیری برخط

16 بهمن 1396 12:34 ق.ظ

دروس ارجح از نظر دانشجویان برای فراگیری برخط و علل

ادامه مطلب »

بازار یادگیری الکترونیکی

16 بهمن 1396 12:32 ق.ظ

بازار یادگیری الکترونیکی در سطح جهانی به تغییر، رشد و

ادامه مطلب »

سیستم های یادگیری سنتی در برابر سیستم های مدرن یادگیری

11 بهمن 1396 12:39 ق.ظ

سیستم های یادگیری سنتی اولین سیستمی که به ذهن همه

ادامه مطلب »

لينک های مرتبط

وب سایت دانشگاه مهرالبرز

کمیسیون ملی یونسکو – ایران

Telegram Linkedin Instagram
تمام حقوق این وب سایت برای دانشگاه مهرالبرز محفوظ است