شناسايي و دسته بندي ويژگي هاي سيستم آموزش الکترونيکي براساس مدل کانو در دانشگاه هاي مجازي ايران |
1391 |
فصل نامه راهبردهای آموزش |
حميدرضا رضواني و هادي درگاهي |
لينك مشاهده |
Factors influencung onacceptance of e-learning system among clerksin financial institution: acase study of banks in shiraz city |
2013 |
Global Journal of Science, engineering and Technology ISSUE |
Malihe Sarkari, Mansoor Amini Lari, Alireza Miremadi |
download |
An Investigation of the Relationship between Learning Management System and Learning Outcomes: Mehralborz Virtual University Case Study |
2013 |
International Journal of Science and Engineering Investigations |
Ali Jabbarianpour, Peyman Yarmohammadzadeh |
download |
طراحی دستیار هوشمند آموزشی مبتنی بر عامل و بررسی اثربخشی آن در پرتال هاي یادگیري الکترونیکی |
1393 |
http://mediaj.sums.ac.ir/onlineپاییز 93 ، دوره 5 |
سعید روحانی و سید وحید میرحسینی |
لینک مشاهده |
ارزیابی کیفیت خدمات نظام یاددهی یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی |
1394 |
نشریه علمی پژوهشی دانشگاه تهران |
محمدعلی شاهحسینی و فاطمه نارنجی ثانی و رحیم عبادی و حمید رودباری |
لینک مشاهده |
شبیهسازی رضایتمندی مصرفکننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهرالبرز) |
1390 |
ششمين کنفرانس ملي و سومين کنفرانس بين المللي يادگيري و آموزش الکترونيکي |
فهیمه طباطبایی و بابک اخگر و سید محمدرضا ناصرزاده |
لینک مشاهده |
ارائه يك مدل جامع از مسير رضايتمندي يادگيرنده الكترونيكي (مطالعه موردي: مؤسسه آموزش عالي الكترونيكي مهرالبرز) |
1390 |
مجله مديريت فناوري اطلاعا ت دانشكده مديريت دانشگاه تهران |
بابك اخگر و سيد محمدرضا ناصرزاده و فهيمه طباطبايي |
لینک مشاهده |
A Proposed Framework for Evaluating Student’s Performance and Selecting the Top Students in E-Learning System, Using Fuzzy AHP Method |
2015 |
International Conference Management Economics & Humanities Istanbul 2015 |
Mohsen Mazaheri Asad , Simin Ebrahimi KermaniHenrique Rego Monteiro da Hora |
download |
موک چیست؟ |
1395 |
فصلنامه علوم و فنون مديريت اطلاعات |
دكتر مريم صراف زاده |
لینک مشاهده |